Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Всім привіт. Вирішив і я написати про своє авто на даному сайті. Читав інколи деякі відгуки по нашій модельці тут та на інших сайтах.
Купили ми машинку в січні 2015 року. На той час ціна була майже 10 тис доларів. Придивлявся спочатку до БУ автомобілів таких як Nissan Almera Classic з автоматом, Шевроле Авео, Ланцер 9 та безліч інших варіантів просто останні зі всіх це були саме ці три автомобілі. Дуже хотів прикупити машинку з автоматичною коробкою, але свіжіші роки та хороший стан важко було знайти. Щодо ніссан альмера можна було взяти в діапазоні 8000 дол, але в той момент дуже сильно курс пригав й небуло часу чекати щоб щось вибрати, ну а гроші в мене були в гривні, завжди думав що китайський автопром це чуть не з картону зроблені автомобілі та взагалі був стереотип як у більшості мабуть що вона ламається часто що взагалі там немає на чому їздити - що пластик має неприємний запах.
Коли час та курс почали прижимати мене почав дивитись все ж таки на машинки з салону що можна взяти за ці гроші. Першим варіантом розглядав Ланос 1.5 цікавило чи вони їх оцинковують як це колись робили. В колеги ланос 2002 рік пробігу 130 тис км по кузову повний порядок без ніякого перекрашування підкрашування й чогось такого. В салоні адекватно невідповіли сказали що щось частково там покривають частково ні. Внятної відповіді а що ж обробляють не було. Поїздивши на тест драйві Ланоса - зрозумів що двигун не той що був раніше. Уточнив інформацію - й виявилось що на ланосах двигуни зараз йдуть ActEco це китайські двигуни які ніби то їм розробила австрія ну й вони самі їх розвивають вже довго й активно а саме компанія чері моторс. Взагалом ланос вже не той. Почав придивлятись на автомобілі Geely так як цього китайського щастя в нас по місту їздить багато та й дизайн мені подобався більше ніж застарівший дизайн ланосів. На той час в салонах за 10 тис дол вибору не було це були або ж Geely, або ж Ланос, або ж можливо Great Wall чи інші китайськкі фірми за які я тоді взагалі нічого незнав. Єдине що в нас бачив інколи таксистів на джілі чи просто людей. Пішов на тест драйв джілі - проїхались з жінкою на GC6 хоча GC5 припала зразу по дизайну більше по душі ніж інші машинки джілі не треба забувати що в кожного свій смак щодо машин. Після тест драйву зрозумів що треба дивитись в сторону Китайських машинок. Обзлазив багато форумів з відгуками по Geely, вроді нічого критичного не знайшов. Після того як взяв джілі зробили з салону антикор, поставив підкрилки харківські, чохли одів, коврики в салон й багажник, поставив сигналізацію. Офіційний дилер сигналізацію погано встановив. Мінімальні роботи електрика були потрібні для того щоб ліквідувати деякі косяки сигналізації.
Взагалом вже проїхавши 16 тис. км. машинка радує. Двигун сам по собі злизаний з Toyota Avensis 2007 року (звичайно ж що це не тойота але зроблений саме так й з меншою кубатурою в 1.5 літра)має цепний привід також має DVVT фазокрутілки на впускних та випускних клапанах за рахунок чого двигун досить бодрий як на низах так й на високих обертах. Коли їдеш під горку педальку не жмеш в полік а просто як тримав так й тримаєш а машинка впевнено на горку виїзджає. Сам двигун досить еластичний з низів гарно крутиться до верхів. При 120 км в годину стрілка тахометра лежить на 3000 обертів й відповідно пищить 3 попереджуючі сигнали про можливе перевищення швидкості. Впринципі я зазвичай їзджу 70-80 км в годину так як вони є самими економними для даного авто. Розхід при такій швидкості як й вказано в мануалі 5.6-6 літра на 100 км. По місту розхід 10 літрів. буває більше. Якщо ж по трасі їхати 100-120 розхід виростає. Але в україні доріг де можна безпечно й з більшою швидкістю їхати небагато. В машинки досить довгі передачі - комусь це може сподобатись комусь ні. Якщо рівняти з ланосом що в нього короткі передачі й для міста це можливо краще то в нашої машинки вони довші набагато. 5 передачу найкраще включати при 80 й більше км в годину, 4 я вмикаю при 60 й їду так до 80-90 км при цьому якраз на 4 передачі розхід найнижчий. якщо рівна дорога - можна на 80 вмикати 5 передачу й буде розхід ще менший. Якщо швидкість 110-120 то на 5 передачі машинка й під горку розганяється.
В мене ріст 185 см й в машинці сижу комфортно притому що це B клас. Ззаду місця відносно себе небагато якщо сісти, але з моїм ростом я поміщаюсь й можна їхати навіть на далекі дистанції, ну але так як я за рульом то рідко коли таке можу уявити собі. В салоні сподобалось те що є багато кишеньок для бутилок та інших дрібниць. Бардачок маленький але формат a5 в нього влазить. Штатну магнітолу замінив на китайську аналогічну сенсорну з GPS та виводом на камеру заднього виду яку й встановив. Кому цікаво на youtube виклав відео щодо магнітоли камери та взагалом машинки.
В нашому автомобілі є функція Follow me home хоча про це небуло вказано при купівлі авто комусь така опція непотрібна але з іншої сторони так як у нас біля підїздів часто світла немає то комусь може знадобитись. За півтора роки користування автомобілем виявив для себе дану опцію десь 2-3 тиждні назад.
Дуже хороші зеркала заднього виду видно в них прекрасно рівняв з багатьма автомобілями - в нас таки покраще ніж в тих з якими рівняв. Єдине що через те що вони великі деколи коли хтось ззаду їде з дальнім світлом може трошки сліпити ну тут або ж регулювання допомагає або ж відїхати далі ну або ж терпіти.
Читав коментарі щодо бокових віконечок інколи вони таки роблять огляд гіршим особливо біля пішоходних переходів - але залежить яку водій собі посадку обирає якщо сидить далекол то нестрашно якщо близько може помішати трохи. Ну або ж навпаки це все індивідуально. Якщо дуже далеко відсуватись - хотілось би мати регулювання руля по вильоту. Але конкуренти цього також за ці гроші непропонують.
Купив собі підлокотник львівського виробництва для GC6 в нашу машинку став ідеально - з ним набагато зручніше їздити. Взагалом дана машинка дуже зручна для далеких поїздок на трасі на ній їздити комфортно й зручно, рулиться прекрасно тяги стає навіть при повністю нагруженій машині й включеним кондиціонером. Мається на увазі як на бюджетне авто.
По місту спочатку як тільки купив машинку здалось що ходова затверда. Зараз або ж привикнув або ж тоді завеликий тиск тримав в шинах бо негативні відчуття минули. Резина стокова китайська - ніяка. Ну але впринципі ось вже накатав на ній майже два сезони й нічого їде та й їде - трохи шумна правда. Зимову резину купив польську Debica вона значно мягша й шуму в рази менше притому що це зимова резина - можливо з часом куплю хорошу літню резину.
Взагалом кожен раз дивуюсь з Китаю наскільки швидко вони ростуть в плані автомобілебудування. Яскравим прикладом є Geely Emgrand GT. Звичайно ж там вже й ціна не китайська. Мінімальна комплектація 18 тис дол (для прикладу шкода рапід коштує 15 фактично пуста комплектація, в цій же машинці вже все йде як у преміум машинах євроапейських). Нажаль їх поки в україну не постачають, проте розпочали їх збирати вже в білорусі.
Незнаю що більше написати - будуть питання - пишіть постараюсь відповісти якомога швидше.
Плюсы автомобиля:Перший та головний плюс це все ж таки нова машинка.
В ній все нове а не зміенена геометрія, фарба, двигун перебраний разів 5 й так далі.
Машинка стильно виглядає. Звичайно ж що це справа смаку але на фоні старіших джілі MK, CK це великий прогрес в плані дизайну для Китаю. Емгранд в цьому плані досить універсальний а наша машинка вже в кого який смак.
Минусы автомобиля:Стікла в стойках можуть вам мішати при пішохідних переїздах чи щось в тому плані. Правда як на мене потрібно орієнтуватись на себе й робити собі правильну оглядовість.
Шумновата штатна китайська резина Giti
Совет покупателю:Обовязково в салоні передивляйтесь ЛКП, стікло та інші кузовні деталі. В нас коли дилери їх розпаковують - часто буває що неакуратно вони плівку здирають. Так як машинки коли постачаються сюди з китаю вони запаковані в плівку. В мому випадку була царапина на правому задньому склі але вона була не настільки критична щоб через це некупувати автомобіль. Мабуть коли розпаковували заділи її. В декого знаю що були проблеми з затиранням багажником заднього бампера. Треба також цей момент дивитись. Також дивіться лючаок бензобаку чи закривається без підтирання фарби на кузові. Ну й дверки перевіряйте як закриваються чи ніде не затирають.
shep, поїзки по 2-3 км в день на базар й назад. Дуже маленьке місто. Тому це цілком адекватний розхід. Якщо я їзджу по Одесі або ж в Києві - розхід 7-8 літрів на 100.
Альберт Эйнштейн, GC7 виглядає гарно й більш функціональніша машинка та й вроді вже не B класа ближче до C. Але на момент коли я купував свою машину GC7 непродавалась в Україні єдине що було це GC6 або ж GC5 з того що мені подобалось. Та й коли привезли в салони GC7 ціна була досить висока - просто по бюджету незміг би її купити. Хіба кредит брати треба було б. Але GC5 їде повеселіше за GC7 за рахунок меншої ваги й DVVT. В кожного свій смак в плані дизайну автомобіля. GC5 більш спортивно виглядає. gc7 більш такий сімейний седан або ж як такий більш до бізнес класу по вигляду маю на увазі. Дві машинки виглядають достойно, а спорити про вигляд авто змісту небачу. На що вам приємно дивитись - на то й дивіться. Я коли ставлю машинку біля будинку - часто дивлюсь на неї у вікно бо саме дизайн мене її й дуже приваблює і фактично по великому рахунку й через дизайн ми її й купували. Тому таке це справа смаку.
Альберт Эйнштейн, Також якщо говорити про GC7 в ній є моментальний розхід пального чого в нашій машинці немає нажаль, хоча сам індикатор є але функцію очевидно що не активували або ж у китайській версії вона є бо на екранчику є значок L/km й в теорії це якось можна включити.
Ще хотів додати бо в коментарі забув про те що кліренсу місцями мало буває. Хоча недавно їхав в Одесу - то захистом на коліях задів десь можливо 2 раза за 800 км дороги й задівав там же де й інші авто. Та й якби не було захиста то можливо й би не задівав оскільки як не крути він зменшу є кліренс. Але рятував мене вже за півтора роки багато разів.
slava050277, щоб включити функцію доведення додому, потрібно: натиснути кнопку закривання дверей та утримувати її декілька секунд й засвітяться фари ближнього світла. За 1 хвилину часу вони погаснуть. Або ж коли необхідно їх погасити натискаєте ще раз цю кнопку блокування дверей або ж кнопку відкривання дверей та світло погасне. Іншим варіантом можна включити їх клікнувши 2 рази на закривання дверей - не завжди з першого разу виходити може дана річ. Взагалом поексперементуйте та у вас вийде. Чесно кажучи даною опцією я некористуюсь взагалі.
Електрорегулювання фар я ставлю завжди в положення 0, щоб нормально вони світили. Світла ближнього стає. Якщо ж вам його нестає то найкраще поїхати до дилера щоб відкорегував фари. У мене був такий момент, але 50 грн і декілька хвилин очікування зробили світло фар зовсім іншим.